|
ARIEL 250 OHV
r.v. 1929
majitel: Petr Pokorný |
Málo se vyskytující model překvapí svou svižností |
|
ARIEL 250 OHV
Red Hunter
r.v. 1938
majitel: Tomáš Zikmund |
Svižně jedoucí subtilní model vhodný zejména pro dámy |
|
ARIEL 350 NG de Luxe
r.v.1939
majitel: Milan Kejzlar |
Motocykl v původním stavu dovezený z Anglie |
|
ARIEL 500 OHV
r.v.1927
Majitel: Břetislav Trylč |
497 ccm O.H.V. 5/20 HP-Sportovní.Vrtání 81,8 mm zdvih 95mm, Třírychlostní převodovka Burman. Tento motor jest schopen značné rychlosti, jest zcela spolehlivý a vyznačuje se tichým chodem. Cena v roce 1927 13 800,-Kč |
|
ARIEL 500 OHV
r.v.1937
Majitel: Václav Havel |
Tento model se od Rudého lovce lišil pouze spoden vedenými výfuky a cestovním předním blatníkem, jinak parametry byly totožné |
|
ARIEL 557 SV model B
r.v.1930
majitel: Marie Křečková |
Vrtání 86,4 zdvih 95mm, 16 HP, Karburátor Amal, Převodovka Burman. Jezdí to jak kráva. |
|
ARIEL 557 SV model B
r.v.1930
majitel: Pavel Kusí |
Karburátor Amal, Třístupňová převodovka Burman, vrtání 86,4mm zdvih 95 mm |
|
ARIEL VH 500 OHV
r.v. 1952
majitel: Jiří Hodic |
|
|
ARIEL 500 OHV Red Hunter
r.v. 1936
majitel: Míla Kliment |
Rudý lovec v původním mírně ojetém stavu |
|
ARIEL 500 OHV Red Hunter
r.v. 1938
majitel: Josef Vácha |
Rudý lovec, jehož doba renovace se může směle rovnat vývoji lidského jedince |
|
ARIEL 557 SV model B
r.v. 1928
majitel: Karol Burger |
|
|
ARIEL 600 OHV square four
r.v. 1938
majitel: Jan Novotný |
|
|
ARIEL 4F 500 OHC square four
r.v. 1931
majitel: Petr Brábník |
První čtvercový čtyřválec Obsah 497cm³ zdvih 61 mm, vrtání 51 mm.
Tento model byl vyráběn pouze v roce 1931, dále vyráběn v kubatuře 600cm³. |
|
ARIEL NH 350 OHV Red Hunter
r.v. 1936
majitel: Tomáš Zikmund |
Tento motocykl má obsah válců 347cm³ zdvih 85 mm, vrtání 72 mm.
Stroj je ve vzácně zachovalém původním stavu. |
|
ARIEL SG 500 OHV
r.v. 1931
majitel: Jiří Brádka |
Čtyřventilový motor, vrtání 86.4 mm, zdvih 85 mm.Karburátor Amal,převodovka Burman
Tento model byl ve výrobním programu pouze v letech 1931-32. |
|
ARIEL MF 350 OHV
r.v. 1931
majitel: Bronislav Trusík |
Model vyráběný pouze v letech 1931-32. Vrtání 72mm zdvih 85 mm.Karburátor Amal,převodovka 3 rychlostní Burman. |
|
ARIEL 500 OHV model F
r.v. 1929
majitel: Luboš Vaníček |
Velmi pěkný původní stav,originál osazení elektropříslušenstvím Bosch. Motor má vrtání 81,8 mm, zdvih 95mm.Karburátor Amal, třístupňová převodovka Burman.Mazání cirkulační se suchým karterem. Výkon cca 20 HP |
|
ARIEL NG 350 OHV
r.v. 1939
majitel: Miroslav Remeš |
|
|
5-6 HP
r.v. 1916
majitel: Jiří Hořice |
Nejstarší stroj člena našeho klubu,přesto ve skvělé kondici |
|
ARIEL 500 OHV Red Hunter
r.v. 1932
majitel: Milan Křeček |
První model označený jak Red Hunter /Rudý lovec/nabízen od roku 1932. Čtyřventilová hlava používaná pouze v tomto roce. Vrtání 86,4 zdvih 85mm. Konstrukce a materiál,kterého jest u tohoto stroje použito,dovoluje seřízením docíliti závodní rychlosti. Ve standardní úpravě docilí se rychlosti cca 130 km za 1 hodinu. |
|
ARIEL 350 OHV WNG
r.v. 1939
majitel: Lukáš Stuchlík |
|
|
ARIEL 500 OHV model F
r.v. 1930
majitel: Tomáš Fiala |
|
|
ARIEL 350 OHV Red Hunter
r.v. 1934
majitel: Miroslav Remeš |
|
|
ARIEL 500 OHV Red Hunter
r.v.1935
majitel: Libor Hasal |
|
|
ARIEL 557 SV model B
r.v. 1928
majitel: Viktor Novotný |
|
|
ARIEL 500 OHV Red Hunter
r.v. 1935
majitel: Petr Veselka |
|
|
ARIEL SQ4 1000
r.v.1952
majitel: Miroslav Remeš |
|
|
ARIEL 500 OHV
r.v.1929
majitel: Petr Hošťálek |
|
|
ARIEL FH 650
r.v. 1957
majitel: Jiří Brádka |
Velmi rychlý a vytrvalý stroj vhodný pro dlouhé rally“ – zakoupen v Anglii u Andyho Tiernana. |
|
ARIEL 3 1/2 HP
r.v. 1923
majitel: Daniel Chrobok |
|
|
ARIEL 250 OHV
r.v. 1939
majitel: Jiří Šimek |
V Čechách ojedinělý stroj sportovnějšího střihu. |
|
ARIEL 4F 500 OHC square four
r.v. 1931
majitel: Jarda Krutský |
Náš Duch větru je z roku 1931 má obsah 497 cm3, čtyři válce do čtverce, zdvih 61.mm. vrtání 51 mm. a může za to Edward Turner. Poděkovat musíme za pomoc z renovací Petru Brábníkovi, Slávkovi, Martínkovi, Honzovi Novotnému a Tomášovi Pávkovi za válce a hlavu a Dan Chrobok krásně zařídil odlitky hliníkových krytů. ATD. Ale děkujeme i dalším kamarádům z Ariel clubu za sebemenší ale podstatnou pomoc. A jezdí nám pěkně protože nám to popřál Tomáš Zikmund-Prezident. |
|
ARIEL 557 SV
r.v. 1931
majitel: Josef Ševela |
|
|
ARIEL VH 500 OHV
r.v. 1947
majitel: Tomáš Kvídera |
|
|
ARIEL MB 350 SV
r.v. 1931
majitel: Pavel Pokorný |
|
|
VB 600 SV
r.v. 1934
majitel: Ondřej Hájek |
|
|
350 OHV Standard
r.v. 1934
majitel: René Marchand
Švýcarsko |
Model 350 OHV standard z roku 1934 byl jeden z posledních modelů,kde mohl zákazník ještě mít ruční řazení.Stroj vybaven osvětlením Miler. Tento citlivě zrenovovaný stroj je zrenovován z původního stroje, prodaného v roce 1934 firmou Štěpař a Hanák. Tento stroj se po 80 letech po prodeji dostal zpět do držení rodiny Marchand-Hanákových. Kruh se uzavřel. |
|
Ariel B 557 SV
r.v. 1929
majitel: Martin Veselý |
Model B se sidecarem pravděpodobně značky Tůma byl expedován v květnu 1929 firmě Štěpař-Hanák |
|
Ariel 4F600
r.v. 1932
majitel: Milan Veselý ml. |
Model 4F600 byl nejdražším modelem nabízeným značkou Ariel. Kompaktní čtyřválcový motor s výkonem 27ks byl expedován 19.ledna 1932 firmě Štěpař-Hanák |